نام و نام خانوادگی: بهروز مرادیرشته تحصیلی: کارشناس پرستاری پست الکترونیک: تلفن مستقیم: شماره تماس داخلی: آدرس: |
![]() |
سوابق اجرایی
-
عملکرد مرکز پایش مراقبتهای درمانی " MCMC " در راستای اهداف زیر میباشد:
-
برقراری ارتباط موثر و مستمر بین خدمات اورژانس پیشبیمارستانی و بیمارستانی
-
دریافت اطلاعات به هنگام )بموقع( تعداد تخت بخشهای بیمارستانی )تعداد تختهای خالی و بستری( در راستای
مدیریت اثربخش اعزام بیماران نیازمند به خدمات فوریتهای پزشکی
-
ارتقاء عملکرد سیستم مراکز پیام )دیسپچ( با توجه به اطلاع از تخصص و ظرفیت های بیمارستانها )نظام ارجاع(
-
تسهیل و تسریع فرآیند پذیرش و انتقال بیمار )توزیع هدفمند بیماران بین مراکز درمانی اعم از مراکز درمانی
دانشگاهی و غیردانشگاهی(
-
دسترسی به هنگام )بموقع( به اطلاعات و داده های موجود مراکز درمانی به منظور مدیریت حوادث غیرمترقبه،بحران و بلایا
-
پایش مستمر اورژانس به منظور مداخله بههنگام در خصوص موارد مشاهده شده در اجرای فرآیندها و گردش
خدمات بالاخص در شرایط بحران و ازدحام بخش اورژانس یا بیمارستان )با استفاده از دوربین های مستقر در
مراکز درمانی به صورت شبانه روزی( با رعایت ضوابط مربوطه
-
دریافت داده ها و استخراج گزارشهای عملکردی بهمنظور تصمیم سازیهای کلان مدیریتی )اورژانسهای پیش-
بیمارستانی و بیمارستانی(
-
ایجاد سامانه اطلاعاتی به منظور برنامه ریزی و مدیریت مبتنی بر اطلاعات اورژانسهای پیش بیمارستانی وبیمارستانی
-
کمک به کاهش مرگ و میر )موربیدیتی و مورتالیتی( گروههای آسیب پذیر و پرخطر
-
اطلاع رسانی به متقاضیان دریافت خدمات درمانی
-
تنظیم برنامه پرسنل و تائید جابجایی های کارشناسا
-
تنظیم برنامه نظارتی
-
شرکت در بازدید های نظارتی و ارائه گزارش به مدیر مافوق
-
ارائه گزارش های موردی بیماران در صورت نیاز مدیران
-
هماهنگی لازم با مدیران ارشد آنکال مرکز
-
مشارکت فعال در فرایند اعزام بیماران
-
پیگیری درخواست ها و رفع کمبودها و مشکلات مرکز )خرابی تجهیزات ، وسایل مصرفی، جایگزینی و...(
-
پیگیری و پاسخ دهی در خصوص شکایات بیمارستان ها در فرایند اعزام
-
اعلام آماده باش به بیمارستان ها حسب سطح حوادث اعلام شده از EOC و هماهنگی درون بخشی با مراکز درمانی
-
همکاری و مشارکت در تمامی وظایف کارشناسان مرکز پایش مراقبتهای درمانی حسب موقعیت و لزوم
-
نظارت برموارد پیگیری های کارکنان مرکز در خصوص موارد اورژانسی که توسط کارشناسان سامانه 190 وزارت متبوع به مرکز ارجاع می شود.
سوالات متداول
چگونگی ثبت شکایات
با 190 تماس بگیرید
چگونگی جذب در سازمان 115؟
تحصیلات آکادمیک
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم:
